Abel Tasman - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Bianca b - WaarBenJij.nu Abel Tasman - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Bianca b - WaarBenJij.nu

Abel Tasman

Door: BB

Blijf op de hoogte en volg Bianca

12 November 2012 | Nieuw Zeeland, Nelson

Hallo,
Vandaag superdag gehad in het Abel tasman Nature park.
Ze hebbben hier enorme getijden, we werden met de watertaxi een stuk verderop af gezet en je loopt dan terug door de bergen langs de zee.
Heel mooi bos met superveel enorme varens in soorten en maten.
Je hoort de zee golven en anders wel de vogels. Heerlijk geluncht met Marta (Spaans) op het strand. Appletree Beach, wie wil er niet lunchen.
Tegen de tijd dat we terug kwamen was de baai waaruit we vertrokken waren leeg. Allemaal zandbank. Ook zonnige dag, gister toen we aankwamen was het nog redelijk bewolkt, maar dat was vandaag helemaal goed.
Voetjes zijn redelijk bijgekomen na het vulkaan verhaal. Hoewel het stukje omhoog toch wel weer vrij lastig was, maar daarna was het alleen maar heerlijk. We slapen nu in kleine twee persoons cabines met douches en wc enzo centraal. De sterren vannacht waren super!
Gegeten bij de Fat tui burgers vanavond xveel groente enzo erbij, wel beetje fris zo outdoors.
gister was het BBQ met green mussels erbij. Echt enorm met een groene rand.
Zitten nu op het zuidereiland. Voor de ferrytocht was het nog spannend. De engels Tarly was de nacht in Wellington niet helemaal overgekomen. Was niet thuis gekomen en heeft de ferry gemist. Ondertussen weer terecht met wilde verhalen, die Engelsen..
Stuk of 6 van die meiden tussen de 20-30. Mike is 27, maar vrij serieus type en dan komen Yorine, Marta en ik in de volgende categorie.
Wellington is ook echt leuke plaats. Lekker rondgelopen , cable car naar boven voor het uitzicht en een heel leuk gratis museum bij de boulevard.
Morgenavond gaan we lekker wat hot pools in , lijkt me heerlijk!
Groetjes, Bianca

• 12 November 2012 - 09:31

Titia Tijmstra:

Hoi Bianc,
    Fijn te horen dat je het naar je zin hebt. En zo veel onderneemt en nieuwe mensen leert kennen.
    Geniet lekker verder daar!
    XXX

• 12 November 2012 - 22:15

Jan En Dini:

maandag 12-11-s avonds 10 uur.
    je bent goed in beweging daar begrijpen we.
    leuke natuur tochten en zo. zal de bubbelbad je wel bevallen.
    zal je de eerste week in australië wel een beetje bij willen komen en rustig aan doen.
    zag op m n mobiel dat je vanochten geskyped had, maar toen was ik tennissen en je ma op de zaak.
    als het bij ons avond is , is het bij jou alweer de volgende dag s morgens?

nou, veel plezier nog verder en tot horens/ziens. xxxx van ons

• 13 November 2012 - 00:00

Arjan:

Hey Bianca,
    Klinkt erg goed allemaal!
    Heel veel plezier verder en geniet ervan!

Groetjes