Melbourne en trip van Sydney - Reisverslag uit Saint Kilda, Australië van Bianca b - WaarBenJij.nu Melbourne en trip van Sydney - Reisverslag uit Saint Kilda, Australië van Bianca b - WaarBenJij.nu

Melbourne en trip van Sydney

Blijf op de hoogte en volg Bianca

16 December 2012 | Australië, Saint Kilda

Hoi, laatste dagen in Sydney beetje relaxed gedaan . Ten eerste alles wat ik wilde zien wel gedaan, wel lekker om beetje te Chillen en weer was ook wat minder. Nog naar Skyfall in het iMax theater geweest. Leuk!
Met een bus trip naar Melbourne gereden in drie dagen.
Met name Duitse en Zwitserse , die dus met elkaar veel Duits praten. Met Iris die IT business course in Melbourne had gedaan leuk contact gehad. Verder water er nog een moeder en dochter uit Vietnam (ho cho Ming city) die hele foto shoots met de iPad hadden. Erg grappig om te zien. We hebben Canberra ( parlement) , de snowy mountains ( niet zo veel sneeuw nu) en het nature park Wilsons prometory bezocht . In het laatste naast mooi mistig strand ook echte kangaroos en Emu's gezien. Cool!
Ook veel kaketoe en papegaai achtigen langs de weg.
In Melbourne een stadstour gedaan om de boel te verkennen. Leuk om ook war van de historie te horen. Snel gegroeid door de gouddelvers en de rijkdom daarvan.
Gisteravond wat Australische bands bekeken. Soort lady gaga wannabe : Phebe star. En de cub sounds. Britse pop.
Vandaag lekker lazy sunday bij het St. Kilda beach. Lekker aan de borrel. En hopelijk straks met zonsondergang wat pinguïns.
Tot later!
Groetjes, Bianca

• 16 December 2012 - 13:03

Evelien :

Door m'n verhuizing liep ik even achter met het lezen van je avonturen. Geweldig wat je allemaal ziet en meemaakt. Leuk om te lezen. Geniet ervan!!!

Liefs, Evelien

• 16 December 2012 - 22:21

Michelle:

Toevallig zat ik van de week aan je denken. Lang niets meer van Bianca gehoord. Nu zag ik dat ik 1 verslag gemist had, rond mijn verjaardag. Tja was toen een beetje hectisch hier. We gingen dat weekend naar Antwerpen, maar was slecht winters weer voorspeld, dus toen maar ' s Avonds gaan rijden ipv vrijdagochtend. Met het weer viel achteraf wel mee. In ieder geval een leuk weekend gehad en een leuke verjaardag. Nu aftellen naar de kerst en dan kom jij ook weer richting huis en zitten de 8 weken er alweer op. Hoe voelt dat ? Zijn de 8 weken genoeg en is het tijd om naar huis te gaan of kun je er gevoelsmatig nog 8 bijplakken?
    Gr. Michelle en een dikke kus van Kian

• 17 December 2012 - 10:41

Titia Tijmstra:

Hi,

Jee, wat een verhalen weer. Goed hoor! Fijn om weer wat van je te horen.
    De tijd gaat zo snel. Ervaar jij het ook zo? Straks ben je weer in Utrecht...
    Maar eerst nog even genieten daar. Veel plezier. Op naar de kerst!
    XXX

Titia

• 17 December 2012 - 20:49

Stephan:

Hee,

Wat een leuke verslagen uit Australië!!
    Hier wordt nog hard gewerkt aan een gestructureerd plan ;-)
    Geniet maar lekker en take care!

Groetjes,
    Stephan

• 17 December 2012 - 21:40

Bianca:

Nou, het schiet nu opeens wel hard op. Als ik nu mensen spreek ga ik hierna naar Adeliade en mijn laatste week in. Hiervoor waren er steeds zoveel dingen te doen.
    Maar ik heb nu al zoveel gedaan en gezien!
    Fotokaartjes raken vol!
    Het is ook wel weer lekker om straks naar huis te gaan. Lekker mijn eigen bed! En een Nederlands onbijtje , hihi. Zijn zo van die kleine dingen soms. En wel ontzettend veel zin om iedereen weer te zien!
    Indy vind skypen beetje vreemd. Wordt ze heel verlegen van.

Tot snel, groetjes!

• 19 December 2012 - 22:38

Jan En Dini:

hey hallo, je foto kaartjes raken vol maar je hoofd zal ook onderhand wel vol raken van al die mooie indrukken
    die je opgedaan hebt. maar dat was ook een beetje de bedoeling toch? geniet van de kerstdagen daar, er is toch ook volop kerst versiering zeker?en dan nog even relaxen voor de vliegreis terug.
    hier alles op rolletjes, nog wat dingetjes regelen voor de kerst en oud/nieuwjaar en dan op naar 2013.
    geniet er nog van verder, xxx pa&ma

• 19 December 2012 - 22:38