Einde NZ christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Bianca b - WaarBenJij.nu Einde NZ christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Bianca b - WaarBenJij.nu

Einde NZ christchurch

Door: BB

Blijf op de hoogte en volg Bianca

24 November 2012 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Alweer aan het einde van nieuw Zeeland aangekomen. Afgelopen dagen nog heerlijke tijd gehad in Queenstown . Gefietst en de kiwi gezien. Zo grappig.
Daarna de fiordden in doubtful sound. Echt supermooi. Op een boot met overnachting , geen bereik. Tussen de
Mega bergen met dolfijnen in het water, zeeleeuwen op de rotsen en penguins . Ook nog gekayakd in deze beeldschone natuur.
Vanavond was er hier in christchurch al een Christmas carol event in het park. Heel maf. Nu op naar Australië .

• 24 November 2012 - 19:01

Titia Tijmstra:

Tjee, Bianc, wat gaat de tijd snel. En wat doe je veel leuke dingen! Op naar Australie. Hopelijk is het daar net zo leuk. Veel plezier. Benieuwd naar je avonturen...
    Wij zitten hier midden in de sinterklaasperiode. Vandaag intocht in Hoograven. Spannend en leuk! Net schoentjes gezet. Hard gezongen. Daar zitten morgen vast weer 2 leuke pakjes in! XXX

• 24 November 2012 - 19:01

• 24 November 2012 - 19:02

Titia Tijmstra:

Oeps, weer 2 reacties geplaatst. Blijft de computer even hangen, word ik ongeduldig en klik ik nog een keer... ;-)

• 24 November 2012 - 22:07

Jan En Dini:

zo, dat is snel gegaan lijkt het. nu even de indrukken verwerken zeker. we zagen hier op tv ook iets van new zeeland met chris zeegers (of hoe die gozer mag heten) bij drie op reis. we kunnen ons dus een beetje voorstellen hoe het daar is. en nu op naar australië .daar zal het wel warmer zijn want in n z leek het ons wel eens een beetje frisjes. hier ook alles goed, morgen naar indy verjaardag. candy logeert een paar daagjes bij ons, vind zij leuk en mel heeft even geen omkijken naar haar.goede reis verder en we horen/zien je nog wel op skype of zo. xxx en groetjes van ons

• 25 November 2012 - 11:27

Inge:

Hee Bianca, wat een geweldig mooie reis ben je weer aan het maken. Klinkt echt helemaal super. Volgens mij moet nz wat hoger op mijn lijstje komen. Heel plezier in aus, ben benieuwd wat je daar allemaal gaat doen en zien, greetz, Inge

• 25 November 2012 - 19:00

Michelle:

Je zit alweer op de helft van de reis! Hoe voelt dat en nu zelf op pad in Australie. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Gaan meer mensen van NZ naar Australie of sta je er nu echt alleen voor? Ga je kerst in bikini vieren? Is daar toch nu zomer? Hier alles z'n gangetje. Kleine man blijft groeien. Met weemoed weer een stapeltje goed voor hem opgeborgen! Ik ga zo maar aan z'n prakje beginnen, want hij begint het in de box zat te worden.

Gr van ons en een dikke kus van Kian.

• 25 November 2012 - 22:34

Bianca:

Nou is idd snel gegaan hè ! Heb nu even lekker een luxe kamer voor mezelf geboekt in Port Douglas'. ( The pink flamingo) Even bijkomen , bijslapen en verder plannen. Zijn nog wel anderen die deze kant opkomen. Die zijn eerst naars Fiji. En komen dan van beneden naar boven. Voorlopig even alleen dus. Maar dat is ook wel even lekker.
    Hier nu 32 graden. NZ was steeds wisselend. Hoewel het de laatste dagen daar steeds mooier werd.

• 26 November 2012 - 01:15

Lenie Mante :

hallo biana ik volg je op je reis vind het erg leuk om je te volgen wat een indruk moet dat bij je achterlaten geniet er maar lekker van
    vandaag de verjaardag van ons prinsesje indy gevierd wasweer gezellig
    bianca ik wens je nog een heerlijke tijd toe
    groetjes lenie mante