vertrek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Bianca b - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Bianca b - WaarBenJij.nu

vertrek

Blijf op de hoogte en volg Bianca

01 November 2012 | Nederland, Utrecht

Zaterdag is het zover, voor 2 maanden op reis.
Lijkt nu best lang, heerlijk en spannend!
Ik hou jullie hier een beetje op de hoogte.

Alles staat klaar om in de rugzak te gaan.
eerste tijd in nieuw zeeland is geboekt. Daarna naar Australië en zelf wat bedenken en regelen.
Tot later,
Groetjes, Bianca

  • 01 November 2012 - 18:01

    Lisette:

    Lieve Bianca,
    Heel erg veel plezier op de mooie reis die je gaat maken! Zorg ervoor dat je weer lekker relaxed, fris en fruitig en heelhuids terugkomt voor weer een nieuwe start. Geniet ervan! En ik ga je hier zeker volgen! En maak je vooral niet druk. Als je daar bent, wijst alles zich vanzelf wel! Dikke kus!

  • 01 November 2012 - 19:56

    Titia Tijmstra:

    Goede reis, lief vriendinnetje! Ga lekker genieten, mooie indrukken op doen, relaxen en het avontuur tegemoet. Ik vind het superstoer dat je dit doet. Ben benieuwd naar al je belevenissen aan de andere kant van de wereld. Veel plezier! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bianca

Heerlijk! 2 maanden op reis door Nieuw Zeeland en Australië! Ik zal jullie hier een beetje op de hoogte houden , als ik tijd heb ; ) groetjes, Bianca

Actief sinds 29 Okt. 2012
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 4202

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

03 November 2012 - 29 December 2012

Nieuw-zeeland, Australië

Landen bezocht: